Docházkový, stravovací a přístupový systém

V nejnovější lednové verzi software Docházka M.S.O. jsme pro Vás rozšířili kartu zaměstnance v Evidenci osob o záložku COVID-19. U každé osoby je nyní možné zapsat, kdy proběhlo u osoby očkování, i očkování posilovací dávkou. Dále je možné zapsat poslední datum pozitivního nebo negativního testu. A to i antigenního i testu PCR. U každého zaměstnance, případně i žáka, můžete mít tedy nově tyto informace evidovány a získat přesnější přehled. 
Vážení obchodní partneři, dovolte, abychom Vám poděkovali za spolupráci v uplynulém roce a do roku nového Vám popřáli hodně spokojenosti a úspěchů a zároveň také prožití klidných a šťastných vánočních svátků.
V některých Java aplikacích (iCanteen, iReS) naší společnosti se logovací framework Log4j používá ve verzi, která není postižena zranitelností nazývanou jako Log4Shell (CVE-2021-44228). V aplikacích iCanteen a iReS využíváme Log4j verze 1.2.x a v konfiguraci, která není problematická. Žádná verze aplikace iCanteen a iReS není postižena touto zranitelností. 
S naším novým softwarem I-DOOR21 instalujeme nyní přístupové turnikety do zařízení jako jsou vzdělávací, vědecká, kulturní centra, případně bazény a další areály. Pro vstup se používají například zapůjčené náramkové hodinky s čipem, které mají přesné časové omezení.
V dnech 8. a 9. listopadu 2021 jsme se zúčastnili konference systému Bakaláři, která se konala v Kongresovém centru obchodního domu ATRIUM v Pardubicích. U našeho konferenčního stolku jsme Vám prezentovali naše docházkové a stravovací terminály a čtečky pro přístup a evidenci průchodů osob a také čtečky pro výdej stravy.
Letos jsme se zúčastnili opět konference Bezpečná škola, na které se s Vámi pravidelně setkáváme již řadu let. Konference se konala dne 21.9.2021 v Konferenčním centru CITY v Praze 4 - Na Pankráci. 
Součástí naší prezentace na této konferenci byl přístupový systém pro školy a předvedení docházkových terminálů iTouch a také naše nové typy čteček pro přístupový systém a evidenčních čteček pro zaznamenávání studentů a následné odesílání jejich průchodu do školních systémů do elektronické třídnice. 
Usnadněte si výdej náhradních stravenek.  Nová verze našeho objednávkového terminálu obsahuje rozšíření o možnost tisku náhradní stravenky na přídavné paragonové tiskárně. Vydání náhradní stravenky se provádí pomocí zadání pinu. Po zadání pinu dojde k tisku náhradní stravenky, kterou je pak možno použít při výdeji jídla. Pokud se provede tisk stravenky, pinovací menu se po 5 vteřinách zavře. Pokud se osoba přestane v té chvíli terminálu dotýkat, tak se automaticky okno zavře po 60 vteřinách.
S lítostí Vám oznamujeme, že autor programu Jídelna, Ing. Stanislav Miklica dne 11.8.2021 náhle zemřel. Využíváte-li program Jídelna, Sklad a internetové objednávky od pana Miklici, rádi bychom Vám nabídli servisní podporu. S panem Miklicou jsme spolupracovali více než 10 let. Část zákazníků máme společnou, zákazníci využívají náš hardware a od p. Miklici SW, tudíž jsme schopni zajistit Vám servisní podporu. Řada našich SW techniků umí, díky dlouhodobé spolupráci, pracovat v softwarem pana Miklici.                                         
Nově jsme do všech našich terminálů a řídících jednotek doplnili možnost napájení přes Ethernet a to i ve variantě aktivního PoE (napětí až 57V, IEEE 802.3af, včetně staršího IEEE 802.3at). Odpadá tím tedy problém s úbytkem napájení na dlouhých datových linkách při používání 12V úrovně a to hlavně u výdejních terminálů, které mají díky hlasovým modulům větší špičkovou spotřebu. V případě zálohování napájení PoE switchů v serverovnách je tím zároveň řešeno i zálohování našich zařízení.
Potřebujete jednoduché jednoduché řešení přístupu do budov, kanceláří, výtahů? Je pro Vás důležitý přehled průchodů jednotlivých osob a jednoduchost systému i jeho ovládání? Náš nový software Vám vše umožní za přijatelnou cenu a ovládání systému zvládnete během velmi krátké doby. Prostřednictvím webové aplikace můžete sledovat průchody, nastavovat přístupové skupiny, zadávat nové osoby a čipy.